Ostatnie dni konkursu fotograficznego

Michał Toczyski | Warto wiedzieć więcej
Masz talent do robienia zdjęć? Pomysł na pokazanie modnej strony miasta? A co najważniejsze - nie boisz się konstruktywnej krytyki profesjonalistów? Jeśli tak, to weź udział w konkursie fotograficznym Kupca Poznańskiego. Wygrane zdjęcia trafią na łamy unikatowego kalendarza na 2011 rok. To nie sztuka skrzyknąć co ładniejsze koleżanki, opakować je w studniówkowe kreacje i kazać pozować na tle brudnych murów. Sztuką jest wyłowić to jedno, niebanalne ujęcie z tysiąca widoków i twarzy. Właśnie z takich, nietuzinkowych i wyjątkowych, fotografii powstanie unikatowy kalendarz na 2011 rok wydany przez Centrum Handlowo-Biurowe Kupiec Poznański. 12 miesięcy - 12 szans na wykonanie zdjęcia w stylu nawiązującym do legendarnego street photography. Zgłoszone prace zostaną poddane ocenie jury, w skład którego wejdzie m.in. fotoreporter Krzysztof Miller. Na wygraną szansę mają te fotografie, które w najbardziej oryginalny i nieszablonowy sposób nawiążą do motywu przewodniego konkursu "Kupiec ubiera miasto". Przed uczestnikami niecodzienna okazja uwiecznienia swojej pracy (wraz z notką o autorze) na łamach limitowanego kalendarza na nadchodzący rok. Sława i chwała to nie wszystko - najbardziej nowatorskie ujęcia modnego życia miasta zostaną nagrodzone bonami zakupowymi o wartości nawet 1000 zł do wykorzystania w sklepie fotograficznym Foto Viva w Kupcu Poznańskim. Oto, co musisz zrobić Swoje inspiracje miejskim stylem prześlij do 15 października br. na adres foto@kupiecpoznanski.pl. Do zdjęcia w formacie JPG i wielkości 2 Mb dołącz imię, nazwisko i numer telefonu kontaktowego autora (uczestnicy zobowiązani są do posiadania oryginału zdjęcia w wielkości nie mniejszej niż 6 Mb). Każda kolejna fotografia powinna być wysyłana jako osobne zgłoszenie. Kupiec Poznański znaleźć można w Poznaniu przy placu Wiosny Ludów 2, szczegółowy regulamin konkursu na www.kupiecpoznanski.pl.

Dodaj nową odpowiedź

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Image links with 'rel="lightbox"' in the <a> tag will appear in a Lightbox when clicked on.
  • Image links from G2 are formatted for use with Lightbox2
  • Image links with 'rel="lightshow"' in the <a> tag will appear in a Lightbox slideshow when clicked on.
  • Links to HTML content with 'rel="lightframe"' in the <a> tag will appear in a Lightbox when clicked on.
  • Links to video content with 'rel="lightvideo"' in the <a> tag will appear in a Lightbox when clicked on.
  • Links to inline or modal content with 'rel="lightmodal"' in the <a> tag will appear in a Lightbox when clicked on.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).