Obecnie hurtownie opakowań gastronomicznych bardzo mocno stawiają na uniwersalność i niezwykle szeroki asortyment. W ich ofercie znaleźć można różnego rodzaju: butelki, kubki, opakowania i pojemniki gastronomiczne, folie, torby, worki, sztućce oraz talerze. Niektóre hurtownie opakowań jednorazowych poszerzają swoją ofertę również o produkty wielokrotnego użytku, które są bardzo potrzebne w wielu lokalach serwujących jedzenie. Są to m.in. termometry do potraw, wagi kuchenne, deski do krojenia czy, niezbędne w takich miejscach, środki czystości. Zamawianie tak wielu produktów u jednego dostawcy może być nie tylko wygodnym, ale też oszczędnym rozwiązaniem.
Dla wielu punktów gastronomicznych bardzo ważną kwestią jest działanie w zgodzie ze środowiskiem. Ekologiczne rozwiązania pozwalają wprowadzać także dobrej jakości hurtownie naczyń jednorazowych. Coraz częściej umożliwiają one dość duży wybór opakowań wykonanych z materiałów papierowych, biodegradowalnych i kompostowalnych. Sprzedając jedzenie na wynos, firmy mogą być wówczas pewne, że nie przyczyniają się do powstawania odpadów gastronomicznych, które nie podlegają recyklingowi.
Tak, opakowania gastronomiczne mogą być świetnym narzędziem promocyjnym. Nowoczesne hurtownie opakowań jednorazowych oferują wykonanie personalizowanych produktów, takich jak kubki, pojemniki czy torebki. Każda firma może więc wykorzystać tę możliwość, zlecając nadrukowanie swojego brandu lub ciekawego hasła zapadającego w pamięci klienta. Ta metoda reklamy uznawana jest za niezwykle skuteczną. Warto więc się na nią zdecydować, zwłaszcza że na tle innych form promocji firmy jest dość tania.
Hurtownia opakowań gastronomicznych jest rozwiązaniem dla firm, które potrzebują produktów w dużych ilościach. Oprócz wymienionego wcześniej szerokiego zestawu zalet korzystania z tego rodzaju dystrybutorów, nie można zapominać o kluczowym aspekcie, jakim jest hurtowa sprzedaż. Właściciele lokali działających w branży gastronomicznej często zastanawiają się nad wyborem odpowiedniego dostawcy opakowań. Warto postawić więc na firmę, która podsuwa rozwiązania korzystne na wielu płaszczyznach (funkcjonalność, cena, ekologia, marketing).
Dodaj nową odpowiedź