Potrzebujesz mocnego marketingu, a nie byle jakiegoJakiego marketingu potrzebujesz? Jeśli zadajesz sobie pytanie, czy w marketingu firmy podążasz właściwą drogą zaznaczenia swojej obecności na rynku, to przygotowałem o tym artykuł.
- Klienci z polecenia, a klienci z internetu – czym się różni proces sprzedaży w obu przypadkach?
- Jak zwiększyć wartość sprzedaży w e-commerce lub przychód z zapytań z internetu o 61% pozyskując tylko 10% ruchu więcej?
- Jak ustalić priorytet poszczególnych działań w strategii digital marketingowej oraz jak przekazywać innym odpowiedzialność za realizacje celów?
- Dlaczego – być może też Twoje – działania marketingowe stoją w miejscu i jak temu zaradzić i wystartować ze skuteczną strategią marketingową?
Prędzej czy później każda prywatna firma musi się zmagać z awariami sprzętu komputerowego. Jest to niestety nie do uniknięcia.