Potrzebujesz mocnego marketingu, a nie byle jakiego Jakiego marketingu potrzebujesz? Jeśli zadajesz sobie pytanie, czy w marketingu firmy podążasz właściwą drogą zaznaczenia swojej obecności na rynku, to przygotowałem o tym artykuł.
Ciekawie ujęto w filmie obraz młodzieży XXI w (a przy okazji również dorosłych). Dosadnie i bez kolorowania, ale czy prawdziwie? Czy to nie wrzucanie wszystkich do jednego worka?
Odnośnie przemocy to generalizacja. Stosunkowo niewiele osób reaguje agresywnie. Zależy, w jakim środowisku się ktoś porusza.
Młodzież zawsze naśladowała starszych, przecież na tym polega proces generalizacji. A obecnie mamy społeczeństwo konsumpcyjnie, więc to samo można powiedzieć o dorosłych.
Warto dodać, że młodzież, my wszyscy, pokolenie tak zwane Y, często posiadamy własne zainteresowania, specjalizujemy się, jesteśmy wykształceni.
Dodaj nową odpowiedź